piątek, 12 października 2012

Ćwieki


Hej! Upolowałam płaszcz na przecenie w sklepie scotch&soda i jestem bardzo z niego zadowolona.
Jest bardzo ciepły, w modnych w tym sezonie kolorach. Ostatnio pokochałam ćwieki i na pewno wiele rzeczy właśnie z nimi w roli głównej znajdzie się w mojej szafie, dziś to są szpilki. :) Osobiście staram się przełamać do chodzenia w butach na obcasie,  bo fajnie się prezentują na nogach i przede wszystkim je wydłużają w porównaniu do płaskiego obuwia. Długo nie mogę w nich wytrzymać i wmawiam sobie, że mnie nogi zaraz rozbolą (także dziś szybciutko zmieniłam na balerinki) . Ale wychodzę z założenia, że trening czyni mistrza!














Buty: allegro
Spodnie: mango
Torebka: mango
Tunika: allegro
Płaszcz: scotch&soda
Kolczyki: h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz