wtorek, 2 października 2012

Blue jeans

Dziś będzie kontynuacja, tym razem z moim udziałem. Nabyłam niedawno leginsy z nowej kolekcji h&m, ktora promuje Lana Del Rey. Choć powiem szczerze, ciężko było mi wyjść ze sklepu tylko z nimi (bo zakochałam się we wszystkich jej ubraniach). Teraz poluje na różowy sweterek z angory, więc jutro z samego rana, zaczynam poszukiwania wymarzonego swetra. Czy Wy też upolowaliście coś z tej nieziemskiej kolekcji ? Czekamy na Wasze opinie!


Bluzka- Bershka
Leginsy- h&m
Buty- stylowebuty.pl
Bransoletka- h&m










Dla tych, którzy jeszcze nie widzieli tego na co tak bezlitośnie poluje - sweter z angory, który niebawem będzie mój!


8 komentarzy:

  1. To nie jest kolekcja Lany Del Rey. :) Ona jest tylko modelką (tym razem), promującą tę kolekcję.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz :)
    zapraszam do mnie
    http://dowhatyouloveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przecudnie, ale dodawaj proszę większe fotki! :) CUDNE te legi, widziałam je, ale nie będą mi pasować, a Ty masz na nie idealną sylwetkę ! Na ten sweter też poluję! Powiedzieli w sklepie ze go nie ma, dostawy sa dwa razy w tygodniu i mam pytac! Ale poki co porzucilam nadzieje na znalezienie go:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknij na zdjęcie a ukarze się w większym formacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w szukaniu swetra. Ja dzień po wejściu kolekcji do sklepu nie znalazłam go w 3 h&m we Wrocławiu :P

    L.

    OdpowiedzUsuń
  6. A sweterek straaasznie linieje. :( U nas na wystawie wszystkie rzeczy z tej kolekcji były "w agorze". :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak zrezygnowalam z szukania go, strasznie linieje. zdobylam nowa rzecz i w niedziele bedzie przedstawiona w stylizacji!! :)

    OdpowiedzUsuń