środa, 17 października 2012

lenistwo jesienne


Każdy ma czasem taki dzień, kiedy kompletnie nic mu się nie chce! A rozmyślanie nad tym w co się ubrać i jak ułożyć włosy jest prawdziwą udręką. Dzisiejszy strój przygotowałam w biegu, starałam się założyć coś w czym będę mogła się czuć dobrze i swobodnie przez cały dzień. Za oknem świeciło słońce, więc pożegnałam się z grubym płaszczem. Nie zapomniałam o okularach słonecznych, bez których nigdzie się nie ruszam. Ostatnio pisałam, że ciężko mi chodzić w butach na obcasie, ale znalazłam strasznie wygodne botki w CCC. Nigdy nie byłam przekonana do tej firmy, ponieważ wydawało mi się, że mają kiepskie jakościowo obuwie, jednak jestem pozytywnie zaskoczona. :)



Szukałam wymarzonego swetra z angory przez długi czas i niestety nie trafiłam na mój rozmiar :( (A przeszukałam już prawie każdy h&m w Warszawie). Ale co mnie pociesza, w kolekcji zimowej  h&m ma znowu wystąpić Lana Del Rey, tym razem troszkę w innej tonacji. Ja już oglądałam kolekcje w internecie i już nie mogę się doczekać. Dla tych co jeszcze nie mieli okazji jej zobaczyć :
http://www.papilot.pl/trendy/20076/Lana-Del-Rey-dla-HM-zimowe-projekty-sa-jeszcze-lepsze-LOOK-BOOK.html









Buty: CCC
Bluzka: Mosquito
Torebka: Mango
Sweter: h&m
Bransoletki: h&m
Okulary: allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz