czwartek, 25 października 2012

Test kosmetyków


Dziś chciałam Wam zademonstrować kosmetyki do makijażu, których używam na co dzień. Staram się za każdym razem testować coś nowego, ale mam też swoje ulubione, bez których nie ruszam się z domu. 





Tusz Astor Big&Beautiful - Jak dla mnie jedyny plus to opakowanie, nie ukrywam, że dlatego go wybrałam. Po kilku godzinach strasznie się kruszy. Miał pogrubiać rzęsy a je tylko minimalnie wydłuża. Wymęczę go do końca i raczej wątpię bym kupiła go ponownie. 





Róż- zakupiłam go w Rossmannie, słyszałam o nim same dobre opinie jeszcze do tego kosztuje gorsze ok 8.50 zł.  Ja wybrałam kolor brzoskwiniowy i jestem mile zaskoczona. 




Fluid Pharmaceris intensywnie kryjący- Jest rewelacyjny! Kryje wszystkie niedoskonałości i nie robi efektu 'maski'. Używam go już od bardzo dawna i na pewno nie zamienię go na żaden inny podkład. Cena w aptece 35.90 zł. 




Korektor  Max factor- Mój faworyt, jest świetnie kryjący i tuszuje cienie pod oczami. Polecam osobą, które mają dużo niedoskonałości do ukrycia, na pewno ten korektor spiszę się rewelacyjnie!






Konturówka- Miękka kredka do nadania pożądanego kształtu ustom, ja starałam się wybrać odcień, jak najbardziej zbliżony do naturalnego koloru ust. Za taką małą cenę, jest naprawdę dobrej jakości. 




Błyszczyk (po prawej)- Jak każda kobieta, muszę mieć chociaż jeden w swojej torebce, tym razem dorwałam z Miss Sporty.
Szminka nabłyszczająca z Avonu (po lewej)- Nie jestem fanką szminek, ale daje ciekawe połączenie razem z błyszczykiem i całkiem nieźle się razem prezentują na ustach.


Farba do włosów Garniera (Odcień diamentowy super jasny blond) - Ładnie farbuje odrosty, ma przyjemny zapach i włosy po farbowaniu są bardzo miękkie. Jestem na tak :) 





Woda perfumowana Far Away z Avonu- W tym zapachu zakochałam się już kilka lat temu, trzyma się bardzo długo. Kupiłam po cenie promocyjnej 39.99 zł :) Polecam tym, które lubią intensywne, uwodzicielskie zapachy.



1 komentarz:

  1. możesz napisać jakiej firmy jest konturówka? nr?:)

    OdpowiedzUsuń