wtorek, 13 listopada 2012

by Klaudia

Kolejna zapowiedziana już wcześniej stylizacja, nieco bardziej na elegancko. Trochę ciężko było mi chodzić po takiej drodze w szpilkach, ale czego nie robi się dla zdjęć. ;) Mam na sobie żakiet, na którego czaiłam się jakiś czas. Krój ma bardzo klasyczny więc dobrałam do niego jeansy, biały zwyczajny podkoszulek i czerwone szpilki. Złote dodatki, które pokochałam w tym sezonie, świetnie dopełniają całość. Nie ukrywam, że torebkę podpatrzyłam na blogu Kasi Tusk i od razu się w niej zakochałam! Czerwony nos i dłonie jak zwykle mnie zdradzają, że było bardzo zimno. Brrrrr!! Trzeba się odziać w coś cieplejszego następnym razem :)










A tutaj wersja na płaskim obuwiu:



Żakiet: Mango
Szpilki: Aldo
Torba: Zara
Bransoletka: iloko.pl
Koszulka: Tally Weijl
Wokery: deezee.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz