niedziela, 25 listopada 2012

Gwiazdki

Witajcie! Minęło troszeczkę czasu od dodania przez nas poprzedniego posta. Nasza nieobecność była spowodowana przez pewne czynniki którym nie byłyśmy w stanie zaradzić...Zdjęcia które dzisiaj wstawiam przedstawiają mój styl ubierania się , uwielbiam luźne rzeczy: swetry, koszule, bluzki itp.Czuję się wtedy swobodnie :) Jak widać nasza pogoda teraz nie sprzyja do tego by w taki sposób się ubierać , zdjęcia były robione bardzo szybko ,ponieważ nie chciałam się przeziębić :P . Stwierdzam , że mój strój może nie jest jakoś bardzo zaskakujący aczkolwiek chciałam zaproponować Wam sweterek który teraz ukazał się w Stradivariusie ( beżowy , szary, czarny) .który od razu przypadł mi do gustu . Na to jeansowa koszula (pożyczona od siostry - mam nadzieję że nie będzie zła xD ) , zwykłe czarne leginsy z grubszego materiału i cieplutkie buty ;)))









1 komentarz: