środa, 5 grudnia 2012

A oto ciąg dalszy sobotniej sesji :) Ostatnio wybrałam się do różnych sklepów w poszukiwaniu kurtki ,która spełni moje wymagania. Niestety to co prezentowały galerie handlowe nie spełniało moich oczekiwań... Jednak nie poddałam się!W weekend pojechałam na tzw. 'Bazar bakalarska' gdzie znalazłam to czego tak bardzo chciałam ;) Kurtka ,którą przedstawiam na poniżej załączonych zdjęciach , właśnie tam kupiłam(ok 200 zł).Czerń połączona ze złotymi akcentami mm to jest to ! :D Do tego dodatki : komin (ok.20 zł) i futerkowa czapka(ok.40 zł ). Pod spodem zwykła brązowo-czarna bluzka i leginsy z grubszego materiału.  Pogoda niestety nie pozwala na to żeby przedstawić Wam wszystkie nasze stylizacje , dlatego nasze kolejne sesje będą już odbywać się w studiu :) 













Bluzka : H&M
Leginsy : Zara
Kalosze : Decathlon


7 komentarzy:

  1. przykre jest to że jedna znana firma wymyśli hit kurtek 2012/2013 do swojego sklepu i wszystkie bazarki od razu to podrabiają..
    Wkurza mnie to bardzo, że kupuję sobię świetną kurtkę, wręcz idealną dla mnie w Zara za 400zł, a potem pół Polski nosi podróbę tego modelu... za 200..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy chcę wydawać aż tyle pieniędzy na kurtkę w Zarze :)Więc jest to jakaś alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie Zara pierwsza stworzyła ten krój. Ja za swoją w podobnym stylu dałem 900zł i to po obniżce i jakoś nie twierdze, że biegasz w ,,Zarowej" podróbce. Każdy chodzi w czym chce a to, że masz problem z tym ze ktoś ma kurtke za 200zł (taką też mam, ale nie ten styl :D ) to znaczy ze jestes snobem którego na snobstwo nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też znalazłam podobna kurtkę ale w peek'u i z cena 1500zl, ale gdy zobaczylam ze w podobnych ( zara czy cos typu z bazarku ) to od razu zrezygnowałam, nie żebym była jakąś lalką która się wywyższa ale po prostu nie lubię chodzić ubrana w czymś w czym spotykam połowę warszawa -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne do Twoich kalosze, tyle, że Nokian. Czy Twoje też tak strasznie cieżko się zdejmuje?

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie są kalosze tylko buty do jazdy konnej.
    i decathlon to sklep a nie marka.

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz w tych kaloszah

    OdpowiedzUsuń