poniedziałek, 3 grudnia 2012

by Klaudia

Dziś jest czas na ujawnienie nowej stylizacji, tym razem w roli głównej spódniczka z Cocktail Shock. Długo szukałam spódniczki z eco skóry, która by spełniała moje oczekiwania, na szczęście już ją mam!
Choć za moim oknem już zaczął królować śnieg, staram się nadal pokazywać Wam propozycje na różne wyjścia (pod płaszcz lub kurtkę). Chociaż gdyby w tej stylizacji zamienić szpiki na ukochane workery lub botki i  odziać ciepły płaszczyk, była by to fajna stylizacja również na co dzień. :)))  Od niedawna zaczęłam polować na kurtkę zimową, swoją wymarzoną znalazłam w sklepie PROMOD i dodatkowo przy zakupie dostałam bon o wartości 40 zł, którego muszę wykorzystać do końca grudnia, więc tym bardziej jestem zadowolona. A Wy macie wybrane kurtki, które będą Was wystarczająco ogrzewać tej zimy?














spódniczka: Cocktail Shock
bluzka: allegro
buty: Aldo
sweterek : h&m
bransoletka: ILOKO
zegarek: avon

1 komentarz:

  1. bądz tak miła i podeślij link do bluzki na allegro!!:)

    OdpowiedzUsuń