wtorek, 15 stycznia 2013

elegancja francja

Tak jak już wspominałyśmy na facebooku, jeśli wyświetlenia na naszym blogu dopiją do 10 tys (a niewiele zostało) to nakręcimy dla Was specjalny filmik, w którym pokażemy Wam co się dzieje po 2 stronie obiektywu, kiedy się przygotowujemy na sesje zdjęciowe. Mam nadzieje, że będziecie nas nadal obserwować! W ferie zaczynamy nagrywać. Jeśli jesteś z Warszawy i chciałabyś się załapać na sesje zdjęciową podczas nagrywania , serdecznie zapraszamy!! Zgłoszenia wysyłajcie na maila phantasymore@gmail.com



I co do mojej stylizacji.. Tej bluzeczki z baskiną nie mogłam dostać w żadnym centrum handlowym, więc zamówiłam ją ze sklepu internetowego berska.com. Zakupy na stronie są bardzo wygodne i dostępne jest większość modeli, które zostały już wykupione w zwykłych sklepach. Do niej dobrałam czarną spódniczkę i dla podkreślenia złoty naszyjnik. Takie połączenie dobre jest, kiedy chcesz wyjść na wielkie wyjście (niebawem będzie to dla niektórych studniówka) i nie przepłacając na sukienkę, która będzie leżała przez lata w szafie.



                                                    







bluzka: bershka
spódnica: stradivarius
naszyjnik: iloko.pl
buty: aldo

3 komentarze:

  1. Strój super, tylko przestań robić te wulgarne pozy, bo to wygląda strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh tak, Twoje życzenie jest dla mni rozkazem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej seksownie :D

    OdpowiedzUsuń