niedziela, 13 stycznia 2013

nowości w mojej kosmetyczce.

Chciałam Wam pokazać nowości , które znalazły się ostatnio w mojej kosmetyczce. Polowałam na brązowe cienie, długo szukałam i nareszcie trafiłam. Paletka z bronzerem, różem i rozświetlaczem też nie uszła mojej uwadze. Kosmetyki spokojnie zaspokoiły moje oczekiwania i na pewno nie raz jeszcze zamówię od nich produkty.  :)




Cienie (Sleek MakeUp AU NATUREL)
Mocno napigmentowane i  łatwo się rozprowadzają. Na razie korzystałam z nich tylko jeden raz (moje uczulenie na twarzy, nie pozwoliło mi się ostatnio malować) ale zamierzam stosować do makijażu codziennego jak i również wieczorowego.


Zestaw do konturowania twarzy (Sleek MakeUp Face)
Daje naturalny efekt, świetne podkreśla kości policzkowe. Zdecydowanie mój ulubiony!




Puder matujący ( High Definition Powder)
Kupiłam go na potrzeby sesji zdjęciowych.  Korzystałam z niego i polecam, dobrze matuje, cera sie po nim nie świeci. Delikatny i maskuje niedoskonałości.

Uwagę przykuła również baza powiększająca usta. Usta po niej bardzo pieką  ale rewelacyjnego efektu nie zobaczyłam.


3 komentarze:

  1. ciągle czytam o tych paletkach sleek a nie mam pojęcia gdzie je można kupić,oświeć mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupilam na stronie www.kosmetykomania.pl :)

    OdpowiedzUsuń