piątek, 1 lutego 2013

Eyeliner

Nadszedł czas na make up! Pokaże Wam jak maluje się na codzień :) Jestem zwolenniczką kreski u góry oka zwanym eyeliner . Sądzę , że doskonale podkreśla oko nadając mu lekkiej drapieżności . Przy okazji pokaże Wam jakich innych kosmetyków używam . Ze względu na to ,że mam problemy ze swoją skórą na tworzy muszę inwestować w droższe kosmetyki , których efekt jest powalający ;)


                                          Fluid od ESTEE LAUDER. Mieszam dwa kolory :)
Eyeliner od LOVELY i szminka od AVON
Tusz do rzęs od PACO RABANNE i HELENA RUBINSTEIN



A oto efekt mojej pracy :




Kto z Was również jest uzależniony od eyelinera :D ?

6 komentarzy:

  1. co za kreski chyba sie zakochałam;o

    uu..u nie ma obserwacji :(?
    zapraszm do mnie: http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. a ps. i ja jestem kreskowa dziewczyn bez kreski nie wyjde z domu hahah witam w clubie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki ,a makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ostatnio napaliłam się na ten podkład;p

    efekt super!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń