poniedziałek, 4 lutego 2013

motyw kosmosu

Wykorzystując wolny czas w ferie staramy się nadrabiać zaległości na blogu. W dzisiejszej stylizacji chce Wam przedstawić legginsy z motywem kosmosu! Jestem bardzo zadowolona, że znalazłam je w tak rozsądnej cenie bo tylko 35 zł ! Zamówiłam je ze strony bbnb , przesyłka doszła do mnie w kila dni. Naprawdę polecam ten sklep. Żółto neonową marynarką przełamałam kolor czarnych legginsów., by całość nie wyglądała zbyt ponuro. Zimno przy zdjęciach było niesamowicie, ale jestem bardzo zadowolona z efektów :) Ale ocenę pozostawiam Wam!














8 komentarzy:

  1. marynarka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie połączyłabym legginsów z czymś krótkim bo czułabym się jak w rajstopach. :P
    Ale ogólnie mówiąc efekt jest bardzo ciekawy. :>
    + Bardzo ładną masz urodę! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Waszego bloga i jestem pod wrażeniem, macie fantastyczne stylizacje i cudowne zdjęcia!!!

    Dołączam do obserwujących na FB i G+, byłoby mi niezmiernie miło gdybyście wpadły do mnie na nowego posta. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie WOW! Marynarka jest maga nie mówiąc o legginsach

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie:) proponowałabym dodawać troszkę większe zdjątka, byłoby o wiele lepiej:)
    dodaję do obserwowanych:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczy kliknac na zdjecie i jest wieksze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka cudowna!Jedynie zmieniłabym spodnie na inne, legginsy + szpilki nie kojarzą mi się dobrze :P

    OdpowiedzUsuń