niedziela, 24 marca 2013

Anna Dello Russo

Długo myślałam nad dzisiejszym postemżeby Was nie zaniedbać i w końcu dokopałam się do jednej sesji. Chce Wam pokazać co stworzyłam sama za pomocą ćwieków. Zawsze marzyłam o takim staniku, ale kupienie gotowego kosztuje nie małe pieniądze,więc wystarczy trochę pracy w to włożyć i gotowe. Pierwszy raz się do tego zabrałam więc wymagam wyrozumiałości. Po raz kolejny ulubionej spódniczce z Cocktail Shock i w kolczykach projektu Anny Dello Russo dla h&m, które nareszcie zawitały na moim blogu :P






























6 komentarzy:

  1. Efekt końcowy bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycająco !
    stanik super wyzszedł, sama się przymierzam aby sobie jeden przerobić i podoszywać ćwieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne zdjęcia!
    dopiero wpadłam na Twój blog ale coś czuję, że będę tutaj cześciej zaglądać :*

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Piękna spódniczka i dodatki:)Zdjęcia sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń