sobota, 23 marca 2013

czapa

Chyba pierwszy raz wstawiam zdjęcia w zimowej stylizacji. Zbytnio nie przykuwam aż tak dużej uwagi, jak wyglądam w zimę , bo przecież chodzi o to, by cały czas było nam ciepło. Zazwyczaj przemieszczam się jak najszybciej z punktu A do punktu B lub w ogóle nie wychodzę z łóżka w dni, kiedy nie muszę. Zdjęcia były robione, gdy już pędziłyśmy zmarznięte do domu po sesji. Patrząc na nie, to zaczynam się dziwić jak dałam radę zmieścić się w tak małej torbie łącznie z aparatem, kosmetykami i dodatkami na sesje :O Jeszcze kilka słów na temat mojego stroju, a mianowicie chciałam się pochwalić moją czapką, którą kupiłam za 15 zł w fashion house! A myślałam, że moje uszy będą marzły do końca zimy. :) 





Torba: mango 
Spodnie: bb&b
Czapka: fashion house

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie czapy!
    Zima nie odpuszcza, a takie cudeńka przydają się na lata ;)

    OdpowiedzUsuń