wtorek, 19 marca 2013

kolorowo

W tym tygodniu miało być już ciepło i co? Nadal pada śnieg i nic się nie chcę robić przez tą pogodę więc postanowiłam dodać do mojego stroju trochę kolorów i wybrałam sweterek w kolorach tęczy z h&m. Dla zainteresowanych mam taki drugi sweterek do sprzedania w bardzo przystępnej cenie, jeśli ktoś będzie zainteresowany to wrzucę go na allegro. :) Poprawiając sobie samopoczucie zaraz zabieram się do ćwiczeń z Ewą Chodakowską - szok trening na mnie czeka!




 




 Sweter: h&m
Spódnica: stradivarius
Buty: aldo 
Naszyjnik: iloko
Zegarek: własność Pauli 
Bransoletki: katherine, bershka


6 komentarzy:

  1. Fantastyczny sweterek! Po ile chciałabyś go sprzedać? ;)

    Obserwuję! Miło będzie jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku, tak wiosennie.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo, bardzo, bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ten sweterek! :)
    masz nadal go do sprzedania? Bo,nie wiem czy jest jeszcze na stanie sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny zestaw, pięknie wyglądasz :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń