poniedziałek, 1 kwietnia 2013

A 'zimową' porą ...

Oto dalsza część świątecznych zdjęć. Nie ma co już wspominać o pogodzie, sami doskonale wiecie co się dzieje... Moje wiosenne płaszcze leżą gdzieś na dnie szafy , jestem pewna , że bardzo się za mną stęskniły :( Pomimo tego jeden zabrałam ze sobą , śliczne beżowiutki płaszczyk zakupiony spory czas temu w Stradivariusie , doskonale nadający się na wiosenne , wietrzne dni. Legginsy z H&M , od razy przykuły moją uwagę , cena również byłą bardzo rozsądna (39, 99 zł) . Jak dobrze wiemy , kwiaty robią się teraz modne , może dlatego , że snieg za oknem kwiatów brak a ubrania z tym motywem przypoimna nam wiosenne dni  :D Szary cieniutki sweterek i mój nowy nabytek - 'super kajdan' zakupiony z jednej ze stron z biżuterią :)













4 komentarze:

  1. spodnie improwizują? w jaki sposób? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "ubrania z tym motywem(...)" może inspirują xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam , byłam zmęczona po całym dniu . Miałam na myśli inne słowo :)

    OdpowiedzUsuń