wtorek, 9 kwietnia 2013

makijaż na każdą okazje

Wróciłam do korzeni, kiedy robiłam tylko autoportrety i przy okazji chciałam pokazać Wam makijaż, w którym najlepiej się czuje. Ciemne stonowane kolory, to coś dla mnie (ale tylko na powiekach, jeśli chodzi o ubrania, to robię się coraz bardziej odważniejsza i zaczynam bawić się kolorami :))
Dobrze wykonany makijaż, to podstawa przy wyjściu z domu, lecz, kiedy nie mam czasu i  ochoty na takie zabawy zwykle wystarczy mi tusz, fluid i eyeliner. Jeśli się Wam spodoba, to następnym razem pokażemy krok po kroku jak się go robi :))








4 komentarze:

  1. Alez ty sliczna!Cudne zdjecia i makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i z chęcią zobaczę jak go wykonujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Our team was looking at your website and we really love your style and were wondering if you would like to do a guest blog post for our site? We are looking for fashion savvy people like you to become a Tripanista Contributor. Emaill us at Tripanista@gmail.com for details!

    OdpowiedzUsuń