piątek, 12 kwietnia 2013

powiew wiosny

Witajcie! Zaopatrzyłam się niedawno w kolejną parę okularów tym razem ze strony brylove i powiem Wam, że to zakup, z którego jestem bardzo zadowolona. Jestem wielką fanką okularów i moja kolekcja ciągle się powiększa. Cieszę się ogromnie, że pogoda pozwala na założenie trochę lżejszego ubrania niż zimowa kurtka. Mój płaszcz (czarny, uniwersalny z h&m ) został kupiony z 5 lat temu, ale trzyma się znakomicie i pasuje do każdej stylizacji dodając jej elegancji.













Buty- zara
Spodnie- mango 
Torba- fleq
Okulary- brylove
Płaszcz- h&m
Sweter- mango

8 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja;) dodajemy.;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają buty i zegarek :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. dodatki i okularki są genialne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś pierwszą dziewczyną, której pasują te okulary-spawacza, jak je nazywa mój chłopak :D!
    Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń