wtorek, 14 maja 2013

blouse

Bardzo długo szukałam bluzy, którą mam na zdjęciach. Zobaczyłam ją raz na jakimś portalu modowym i od razu się w niej zakochałam. Na szczęście pojawiła się w sklepie bbnb i od razu trafiła w moje łapki! W mojej stylizacji  miałam ochotę połączyć ją ze szpilkami. Paula, by pewnie dobrała do niej vansy, ja jednak zostałam przy ukochanych szpilkach, żeby nadal czuć się w pewien sposób kobieco i elegancko.















Spodnie: stradivarius
Bluza: bbnb
Buty: stylowebuty 
Okulary: brylove

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, są fantastyczne! Bluza również :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. masz taką nie spotykaną twarz, normalnie jak lalka z porcelany :) I te włosy są śliczne, tak się ładnie błyszczą, moje to totalne siano :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluza jest rewelacyjna! Przepiękny barokowy wzór, pełny i taki bogaty! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju:( też chciałam kupić tą bluzę, ale niestety już nie było:(

    OdpowiedzUsuń