piątek, 3 maja 2013

mint

Odsłona już wcześniej prezentowanej stylizacji . Miętowa koszula od Mosquito , idealnie nadaje się na teraźniejszą pogodę . Wykonana z szyfonu , jest bardzo wygodna i elegancka  Do kontrastu dodałam leggi w 'mroźne' kwiatki . Muszę przyznać się że jestem największą fanką legginsów , jeśli cały czas obserwujecie bloga to nie mogło Wam to umknąć uwadze Dodatek to elegancka miętowo- bezowa torebeczka od Mohito , która podkreśla mój elegancki wygląd :))












Bluzka: mosquito
Legginsy: h&m
Torebka: mohito

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw ;) $wietnie skomponowałaś to kolorystycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne leginsy. Całość wygląda bardzo wiosennie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. tez chciałam te legginsy, ale szybko sie sprzedały no i dla mnie nie starczyło... całość wygląda swietnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. identyczne legginsy są na http://www.bbnb.eu/product/1035/a-flowersleggins001.html

      Usuń
  4. Krótka koszula + leginsy - na nie.
    Ale osobno same w sobie fajne rzeczy :)
    - N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to zależny jaką ma się figurę i jak się zestawia ze sobą rzeczy. Tutaj wszystko do siebie pasuje, góra jest luźniejsza więc leginsy, które podkreślają atuty sylwetki są jak najbardziej na plus. :)

      Usuń
  5. Koszula jest prześliczna, czy tam bluzka :)

    OdpowiedzUsuń