piątek, 28 czerwca 2013

pastel

Od kiedy znalazłam zdjęcie tej spódniczki w internecie, to musiałam ją koniecznie zdobyć. Koronka zrobiła się bardzo modna w tym sezonie i powoli zakochuje się w niej całkowicie. Jak pewnie już zauważyliście, Paula dorwała taki sam egzemplarz. Po raz kolejny chciałam wyglądać elegancko i podkreśliłam stylizacje szpilkami ze złotymi dodatkami. Mgiełkę możecie zdobyć na stronie Cocktail Shock


















Spódnica: pullandbear
Bluzka: cocktail shock
Buty: deezee
Okulary: aldo 


11 komentarzy:

  1. Czy w najbliższym czasie będą posty z gościnnymi modelkami, jak kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcemy! Chociaż wasze zdjęcia są fajne, ale ciekawie jest też jak ktoś ma się pojawić w zastępstwie ;)

      Usuń
  2. Nie myślałyście o tym, żeby przerzucić się na zdjęcia w stylu bondage? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiecie o co chodzi? :) Dlaczego nie? ;)

      Usuń
  3. Swietne fotki!
    Spodniczka jest cudna - ma fajny kolorek i idealnie wyglada z bluzeczka-mgielka;) Wygladasz pieknie:)
    Pozdrawiam Cie serdecznie. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia i stylizacja! taka kolorowa.. *.*



    obserwujemy? :) ja juz zaobserwowalam :*
    www.madameoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się pytam gdzie byłam jak Bóg rozdawał urodę ? Co do stylizacji naprawdę Bomba, Wszystko dopasowane a zarazem gra fajny nie ład :) Mogę się dowiedzieć jakiej firmy jest bransoletka ?


    Przepraszam , że z Anonima ale nie mam nigdzie konta

    Z Pozdrowieniami dla Was Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, dziekuje. bransoleta kupiona bodajże na www.iloko.pl

      Usuń
  6. Serdecznie Dziękuje , że odpisałaś :D

    Samych sukcesów Życzę !!!!!!!!!

    Z Pozdrowieniami dla Was Dagmara

    OdpowiedzUsuń