sobota, 15 czerwca 2013

sequins

Gdy dotarła do mnie marynarka z cekinami to marzyłam, by stworzyć look bardzo elegancki i kobiecy. Zdecydowałam się połączyć ją z przewiewną spódnicą i czerwonymi szpilkami. Mimo, ze sezon na cekiny chyba się skończył, to dla mnie i tak jest to alternatywa na wieczorowe wyjście. 
Efekt jak dla mnie jest zadowalający. A już jutro zdradzimy Wam kolejne propozycje stylizacji ze spódniczkami z Cocktail Shock , tym razem NEON <3
























Marynarka:  STILOVE_PL  
Spódnica: allegro
Buty: aldo 
Kopertówka: h&m
Okulary: allegro

5 komentarzy:

  1. Piękna jest ta marynareczka, uważam, że na co dzień też będzie fajnie wyglądać, bo gdzie jest napisane, że cekiny są zarezerwowane tylko na wieczorne wyjścia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że dla mnie jest to alternatywa :)


      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Podaj proszę link do sprzedawcy z okularami :) szukam takich od dawna ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bosko, wszystko co masz na sobie jest piękne.

    OdpowiedzUsuń