czwartek, 11 lipca 2013

luźno ale elegancko :)

Witajcie! Dzisiaj wybrałam się na spacer po Parku Skaryszewskim . Korzystając z okazji , poprosiłam koleżankę aby zrobiła mi kilka fotek :) Moja dzisiejsza stylizacja jest dosyć luźna aczkolwiek przkuła niekórych uwagę ;) Neonowy top( 19, 99 zł) który kupiłam już jakiś czas temu , idealnie nadaje się na teraźniejsza pogodę . Moja ulubiona spódniczka z baskiną (39,99 zł) również świetnia się spisała . Dopełenieniem mojego look'u była jeasnowa kurteczka oraz torębka , którą przedstawiłam już Wam w mojej poprzedniej stylizacji :)










                                                       Kurtka : H&M
                                                       Top: Bershka
                                                       Spódnica: Bershka
                                                       Torebka :Atmosphere

3 komentarze:

  1. pięknie :) śliczna z Ciebie dziewczyna :) gdzie kupiłaś okulary?? są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały one przywiezione z Irlandii w prezencie więc nie wiem :(

      Usuń
  2. torebka ładnie się wyróżnia spośród tych ubrań :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń