poniedziałek, 8 lipca 2013

pink

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kolejna propozycje stylizacji. Za oknem okropny skwar, więc postawiłam na zwiewne , pastelowe ubrania. Uwielbiam spódnice, nie wyobrażam sobie bez nich życia. Przyznam, że mogłabym je nosić przez całe lato. Z dna szafy wykopałam bluzkę z konikami z h&m. Mogliście już ją zobaczyć w kilku poprzednich lookach. Dodając całości kontrastu wybrałam neonową torebkę. 















Spódnica: Cocktail Shock
Bluzka: h&m
Torebka: Atmosphere




5 komentarzy:

  1. zazdroszczę Wam tej kolekcji spódniczek z cocktail shock! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka ma fenomenalny wzór, fajnie całość dobrałaś :)

    pozdrawiam, zapraszam do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest piękna :D ta bluzka pasuje do niej idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Macie wspaniały pomysł na siebie. bardzo podobacie mi się:)
    Looki są takie kobiece!


    pozdrawiam i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń