poniedziałek, 29 lipca 2013

Zegrze

Już wróciłam z długo wyczekiwanych wakacji. Totalnie się wybawiłam i odpoczęłam. Zaplanowałam tak intensywnie czas, że ciągle wracałam z danego miejsca i szybko musiałam pakować się, żeby zdążyć do następnego. Ale udało się co najważniejsze wszędzie dotrzeć. Narobiłam masę zdjęć i szczerze powiedziawszy od rana zastanawiam się, które Wam pokazać. Zaczynam od pobytu nad Zalewem Zegrzyńskim. Wybrałam strój luźny - koszula w kratę i niebieskie spodnie z paskiem. By dodać stylizacji charakteru dobrałam czarne szpilki i torebkę ze złotymi dodatkami.












A tutaj jakiś Babsztyl w ręczniku na głowie chciał nam się wcisnąć na zdjęcie :D





Buty: Asos
Spodnie: Stradivarius
Torebka: Allegro
Bransoletka i naszyjnik: Katherine
Koszula: New look

5 komentarzy:

  1. Wyglądasz fenomenalnie, do twarzy Ci w tych okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, wszystko idealnie dopasowane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look simply amazing, hun ^__^


    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń