poniedziałek, 2 grudnia 2013

gray

Co chwile podobają mi się inne kroje spódnic. W mojej szafie najczęściej pojawiają się ołówkowe i rozkloszowane. Moja nowa miłością w tym sezonie, to spódnice maxi! Szara z rozcięciem, to było to czego szukałam od kilku tygodni. Postanowiłam stworzyć stylizacje bardzo kobiecą, idealna na wyjście wieczorem jak i spacer na świeżym powietrzu w upalny dzień ( wtedy buty zamieniamy na nieco wygodniejsze i gotowe). Po raz kolejny postawiłam na złote dodatki. Charakteru stylizacji dodaje wycięty biały top i czerwonymi szpilkami. 






















Bluzka: Monashe
Spódnica: Mosquito
Buty: Aldo
Zegarek: Aldo
Naszyjnik: Katherine


Przypominam o konkursie!!:  DO WYGRANIA BRANSOLETKA! 

4 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta spódnica :)
    a przełamanie tego zestawu czerwienią to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tą bluzkę widizałąm już u Maff ;) pięna jest i sama nie wiem czy nie zamówić jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał Klaudia..

    OdpowiedzUsuń