wtorek, 27 sierpnia 2013

Gold mint

Witam Was serdecznie ! Moja stylizacja przedstawia dziś miętową koszule polączoną z beżowymi spodenkami z wysokim stanem . Z każdym dniem robi się już troszkę chłodniej , dlatego warto wykorzystać ten czas i ubierać się w letnią odzież. Tak samo jak Klaudia częso zdaża mi się wymyślić stylizację w biegu ale z poztywnym efekem. Pastelowe kolory już spory czas temu weszły w mode i o dziwo nadal się urzymują . Dla ciekawszego looku dodałam pozłacaną biżuterię :)










Koszula :Mosquito
Spodenki :H&M
Biżuteria: Katherine, Stradivarius
Buty:Allegro

5 komentarzy:

  1. śliczne z Was dziewczyny:)
    bardzo spodobała mi się koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie biżuteria jest tu naprawdę zbędna, ale jak kto woli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówcą. :) Co za dużo to niezdrowo! Zdecydowanie stylizacja by była lżejsza bez biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne długie nogi;) świetnie wyglądasz;)

    pozdrawiam i zapraszam;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń