poniedziałek, 2 grudnia 2013

local princess

Są takie dni, kiedy mam mało czasu i wszędzie się spieszę. W takiej sytuacji szukam w szafie rzeczy, w których będę czuć się na luzie i wygodnie przez cały dzień. Wybrałam zwykle jeany z mango, które mam już od dobrych kilku lat. Nadal po tym czasie wyglądają na nowe. Biały T-shirt powinien znajdowac sie w szafie u kazdej z nas, jest uniwersalny i pasuje prawie do wszystkiego. Akurat co do butów, ubrałam je tylko na zdjęcia, ponieważ chce je sprzedać. Cena 75 zł + przesyłka. Buciki były założone tylko 2 razy na zdjęcia i są w idealnym stanie. Zainteresowane niech odzywają sie na priv. 


P.S. Chciałam wyjaśnić jeszcze jedna rzecz. Komentarze nie dotyczące stylizacji nie będą publikowane. Nie robimy nikomu krzywdy, więc proszę nas nie obrażać. Zakladając bloga liczyłyśmy się z negatywnymi komentarzami i umiemy przyjmować krytyke, ale gdy tylko chodzi o stylizacje. Nie będziemy tolerować tu zawiści i chamstwa. Pamiętajcie, ze nikt w internecie nie jest anonimowy! 











Bluzka: Mosquito
Buty: Dezze
Spodnie: Mango
Pasek: Vancl 
Zegarek: Aldo
Naszyjnik: Iloko

3 komentarze:

  1. Prosta stylizacja, a jak świetnie można wyglądać.

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto i na luzie :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wygladasz, piękna figura ;)
    u mnie wczoraj byl post tez z LOCAL PRINCESS :)
    http://modeloverin.blogspot.com/2013/08/local-princess-duzo-zdjec.html

    OdpowiedzUsuń