poniedziałek, 2 grudnia 2013

K.

Ostatnio pisałam o tym, ze mam takie dni, kiedy w pośpiechu wyciągam z szafy byle co.  Właśnie z tą stylizacja tak było. Jednk czułam się w niej dobrze a o to chyba chodzi. :) Spontanicznie zrobiliśmy zdjęcia i postanowilam pokazać Wam moją nową zdobycz od Mosquito, jest nią koszula z neonową wstawką. 

Zachęcam Was do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania spódniczka od Cocktail Shock KLIK










Bluzka: Mosquito
Spodenki: Stradivarius
Buty: Renee 
Zegarek: Aldo


5 komentarzy:

  1. Wyglądasz extra ! śliczna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka jest świetna ! u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacje super wy dziewczyny też, ale Wasz wygląd bloga trochę odstrasza, jest bardzo ponuro, szaro a naprawdę blog może być bardzo opularny. Przepraszam za słowa krytyki.


    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest więcej uśmiechu i to mi się podoba! ;) Te buty są piękne :D

    OdpowiedzUsuń