wtorek, 20 sierpnia 2013

powder pink


Cześć!Ostatnio wybrałam się na ślub znajomej , w biegu musiałam wybrać sobie sukienkę na tą ważną uroczystość . Pamiętam , że długo krążyłam po różnych sklepach w poszukiwaniu tej idealnej. I  znalazłam! Pudrowa sukienka od Mohito z ciekawymi naszyciami na dekoldzie , które zastępują rolę naszyjnika :) .Bardzo wygodna jest ta sukienka , świetnie się tańczyło ! Skoro pudrowy róż to i beżowe szpilki, uwielbiam ten kolor. Do naszytych trójkącików dopasowałam srebrną bransoletę :)














Sukienka : Mohito
Buty:Allegro
Biżuteria:Stradivarius



8 komentarzy:

  1. Macie bardzo fajne zdjęcia, ciekawe stylizacje, jednak Wasze opisy są bardzo nieskładne stylistycznie. Trochę to męczy jak się je czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy piszę tak jak umie. Skoro to tak męczy, to nie czytaj :)

      Usuń
  2. Ślicznie Ci w tym kolorze sukienki, bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! Brawo , tym bardziej ,że dobierana ,,w biegu". :D
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam z blogowaniem i mam nadzieję, że nie będę musiała szybko kończyć ... że ktoś będzie mnie odwiedzał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej mam pytanie mam identyczną sukienke w roz s(normalnie nosze m) i wydaje mi sie DUŻA. na zdjęciach tego nie widać, ale czy od biustu w kierunku talii byłą Ci dopasowana czy raczej delikatnie luźna?

    P.S ślicznie Ci w niej. :)

    OdpowiedzUsuń