sobota, 10 sierpnia 2013

Turcja 3

Po dobrym śniadanku postanowiłam odkopać zdjęcia z Turcji. Stwierdziłam, że jeszcze pomęczę Was nimi. Lubię niebanalne połączenie i kiedyś bym tak się nie ubrała , ale stwierdziłam, że kolor kobaltowy i panterka idealnie ze sobą współgrają. W tym zestawie czułam się bardzo dobrze. Wyprzedzając Wasze pytania, okulary kupiłam na straganie we Władysławowie za 5 zł! Znowu postawiłam na bluzkę ze sklepu Vancl. Jestem zaskoczona jakością ich koszulek. To jest kolejny sklep, który z ręką na sercu mogę polecić. :)










Spódnica: Zara
Bluzka: Vancl
Zegarek: Aldo 

Przypominam o konkursie na fb:  DO WYGRANIA BRANSOLETKA

9 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba! I do twarzy Ci w tym odcieniu szminki na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wszystko współgra ze sobą :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. te lustrzankowe okulary to moja nowa obsesja ! Lubię bardzo cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje kobalt i panterka świetnie do siebie pasują, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna świetna stylizacja ! Idealnie dobrane kolory !

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd są te okulary ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okulary rewelacyjne! A , że ciuchy dobre jakościowo tam mają potwierdzam :))

    OdpowiedzUsuń