sobota, 3 sierpnia 2013

Turcja

Wróciłam do Warszawy i jestem strasznie zabiegana. Mam wiele spraw do załatwienia i mało czasu na odpoczynek. Dzisiejszego posta niestety też muszę wstawiać w biegu. Dodaje zdjecia z mojego pobytu w Turcji. Uwierzcie, że było tam o wiele cieplej niż tutaj więc stylizacja miała być jak najbardziej przewiewna.  Moim nowym nabytkiem jest koszulka ze sklepu Vancl. Wprost idealna na taki upał. 
















Buty: Stradivarius
Spodenki: Bershka
Bluzka: Vancl
Torebka: Allegro
Okulary: Brylove



3 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym zestawie . Wyglądasz zabójczo ! Okulary cudne .

    wpadniecie do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i rewelacyjna szminka :)
    Zapraszam do mnie http://because-i-like-dots.blogspot.com/ , dodaj mnie do obserwowanych a z pewnością odpowiem Ci tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś ubrana prześlicznieeee !!! <3 ja też chcę takie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń