wtorek, 17 września 2013

Beige

Cześć! Ostatnimi czasy zaczęłam zwracać uwagę na bardziej eleganckie ubrania. Osobiście najlepiej się czuje w tych luźniejszych lookach. W każdej damskiej szafie powinna znaleźć się choć jedna marynarka. Jestem fanką neutralnych kolorów, najbardziej w moje gusta trafia beż. W dzisiejszym stroju marynarkę połączyłam z białym topem oraz moimi ulubionymi szortami. Taka stylizacja świetnie nadaje się na popołudniowe spacery.











                                                 Marynarka : Stradivarius
                                                        Top : Bershka
                                                       Spodenki : H&M
                                                       Torebka :Mango

4 komentarze:

  1. Wow, super! Uwielbiam takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super look !! :) Beże to moje kolory - uwielbiam:))
    Świetny blog - obserwuję!
    Będzie mi miło jak zajrzysz:

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie jesteście bardzo ładne!!! stylizacje bardzo mnie zainspirowały,dziewczyny zapraszam do siebie jak znajdziecie chwilkę:)

    Obserwujemy?

    całuję

    OdpowiedzUsuń