piątek, 13 września 2013

fuksja

Kochani! Dziś piątek 13- tego , nie dla każdego ta data jest pechowa. My w dniu dzisiejszym świętujemy pierwsze urodziny bloga - minął już rok, odkąd jesteśmy z Wami. Chciałam podziękować wszystkim, którzy obserwują naszego bloga , za wszystkie komentarze zarówno pozytywne, jak i za słowa krytyki. Mam nadzieje, że kolejny rok przyniesie więcej obserwatorów. 
Nawet brzydka pogoda za oknem nie zniszczyła mi humoru. Postanowiłam stworzyć zestaw ze spódnicą w kolorze fuksji z Cocktail Shock, jak na razie jest moją faworytką spośród wszystkich spódnic w szafie. Dobrałam do niej kolorowy naszyjnik i czarne body.
















Spódnica: Cockail shock
Buty i zegarek: Aldo
Body: Bershka
Naszyjnik: Katherine


5 komentarzy:

  1. jesteś ładną dziewczyną, stylizacja super, ale uśmiechnij się czasem, bo ciągle widzę Twoje zdjęcia bez usmiechu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo , ale tak troche nie lubie się sztucznie uśmiechać do obiektywu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cudowny zestaw. Spódniczka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna z Ciebie modeleczka i bardzo ładna dziewczyna :)) A kreacja - rewelacja !:) Spódniczka mnie urzekła, śliczny ma kolorek i krój <3
    Świetny blog - dodaję do obserwowanych !:)

    zapraszam do siebie - new post :*
    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń