sobota, 26 października 2013

nowości

Witajcie! Dawno nie było nic o kosmetykach, więc postanowiłam pokazać co ostatnio miałam okazje testować.  Kupowanie tego typu produktów, nie jest moim ulubionym zajęciem. Odkąd pamiętam, to zazwyczaj stosuje cały czas te same rzeczy do pielęgnacji i makijażu. Ostatnio moim kłopotem stały się worki pod oczami (dużo pracy, mało snu). Szukałam, więc dobrego sposobu, aby się ich pozbyć. 

P.S. Niedługo na blogu pojawi się post o makijażu, wiec bacznie nas obserwujcie! 



1. Nivea krem matujący + lekki podkład 

Moja opinia: 

Szukałam kremu, który zmatowi moją buzie. Po użyciu tego produktu, nieco się rozczarowałam. Podkład miał być lekki, a zostawia widoczną maskę na twarzy. Odcień zdecydowanie dla mnie za ciemny. Raczej nie zdecyduje się na niego drugi raz. 


2. Tusz eveline

Moja opinia: 

Tusz ładnie wydłuża rzęsy choć trochę je skleja. Ja jednak używam go w połączeniu z tuszem Bella, który pięknie je rozczesuje i pogrubia. Jestem w pełni zadowolona!



3.  Krem pod oczy RIVAL DE LOOP

Moja opinia: 

Kupiłam go w Rossmannie, miał zwalczyć worki pod oczami, jednak po tym produkcie nie zobaczyłam żadnych efektów. Pieniądze wyrzucone w błoto. 



4. Mleczko do demakijażu 2 w 1 

Moja opinia: 

Ten produkt podkradłam Mamie i na mojej cerze sprawdza się bez zastrzeżeń. Ładnie pachnie, doskonale nawilża skórę.


 5. Korektor kryjąco- rozświetlający 

Moja opinia: 

Kolejny produkt na walkę z workami pod oczami. Nie spodziewałam się czegoś rewelacyjnego za cenę ok 13 zł. Okazało się, że korektor dosyć ładnie kryje. Jednak następnym razem raczej już go nie kupię. 



4 komentarze:

  1. jeśli chodzi o kremy bb to bym raczej polecała under20 :-) opakowanie nie zachęca, ale to prawdziwa perełka! odcień wtapia się, jest niezauważalny na skórze, wyrównuje koloryt :-) najlepszy jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za radę! na pewno z niej skorzystam :)

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie polecam korektor pod oczy z Eveline, ale ten Art Scenic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem z Nivea na mojej cerze robił istną katastrofę ;( używałam różne kremy matujące, ale po tym świeciłam się jak nigdy dotąd! Po tygodniu stosowania, męczyłam się miesiąc, żeby moja cera wróciła do poprzedniego stanu ;/ nigdy więcej ...

    OdpowiedzUsuń