czwartek, 10 października 2013

smile

Od wczoraj z mojej twarzy nie schodzi beztroski uśmiech. Jestem naładowana pozytywną energią i myślę, że da się to zauważyć na zdjęciach. Przeglądając szafę kompletnie nie miałam pomysłu co na siebie włożyć. Co jakiś czas przechodziła mi myśl po głowie 'nie mam się w co ubrać '.
Jednak dorwałam spodnie ze wzorem barokowym i bluzkę z podobnym motywem (która o dziwo nigdy jeszcze nie pojawiła się na blogu).


Sprzedam spodnie ze zdjęcia! Rozmiar S. Cena : 69 zł + przesyłka.
Spodnie były założone tylko na zdjęcia, więc są w idealnym stanie.













spodnie: bbnb / buty i zegarek: aldo / bluzka: h&m

4 komentarze:

  1. Za każdym razem powinnaś być tak uśmiechnięta na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. modeleczka !!:)) stylizacja swietna! robi wrażenie !
    zapraszam do siebie, nowy post:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. That most beautiful photos!
    muak

    http://amnifashion.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń