piątek, 21 lutego 2014

make up

Często zadajecie mi pytania odnośnie kosmetyków, których używam, więc postanowiłam zaspokoić Waszą ciekawość i przygotowałam posta dotyczącego mojego PRAWIE codziennego makijażu (bywają dni, kiedy w ogóle się nie maluje).


1. Zaczynam od nałożenia kremu nivea
2. Drugą czynnością jest nałożenie korektora pod oczy.


3.  Podkład Pharmaceris intensywnie kryjący, odcień 02



4. Puder Chanel


Teraz kolej na malowanie powiek


Pędzelki - LancrOne

5.Paletka Sleek - naturel 601


6. Eyeliner Milo - black 


Akurat jak próbowałam zrobić równe kreski do zdjęcia, to mi nie wyszło. :(


7. Tuszę do rzęs, których ostatnio używam
 Bell Volume Gigantus Maskara -black
 Bell Lash Explosion- black
 Eveline 3D Glam Effect Maskara - black
 Eveline Volumix Fiberlast

 


Następnie nakładam brązer na policzki 
                                                                 Paletka Sleek 372
 



To są szminki, które najczęściej używam.  
Avon Carnation
Avon Pink Cooler
Vipera Cream Color 34
Astor 106
Inglot 914
Avon Deep Orchid
Chanel 25 




Do dzisiejszego makijażu wybrałam Chanel odcień 25


Efekt końcowy :)


 Jeszcze tylko ulubione perfumy





3 komentarze: