piątek, 25 kwietnia 2014

classic

Witajcie! Śmiało można powiedzieć, że weekend już się zaczął. Pogoda za oknem jest rewelacyjna i z tego powodu odkopałam z szafy wszystkie letnie rzeczy. Mgiełka z Cocktail Shock idealnie spiszę się na upalne dni. Idealnej ołówkowej spódnicy szukałam dosyć długo, w końcu natrafiłam na promocje w stradivariusie i kupiłam ją za 29,90 zł ! Zestaw klasyczny i myślę, że bardzo kobiecy. :)













bluzka: cocktail shock / spódnica: stradivarius / buty i zegarek: aldo / torebka: mohito / naszyjnik: h&m / kolczyki: katherine

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz ;) boska spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond modelko, masz piękne oczy lecz zbyt mocno podkreślone brwi. Moim zdaniem lepiej prezentowały by się delikatniejsze ;) śliczne kolczyki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobaja a to chyba najważniejsze :P

      Usuń
  3. jakiej używasz szminki?

    OdpowiedzUsuń