wtorek, 15 kwietnia 2014

dark blue flowers

Mój look niestety nie nadaje sie na obecną pogodę, więc będzie sobie czekał na bardziej cieplejsze dni. Pewnie zauważyliście, że ostatnio wole nie przesadzać z biżuterią. Wybieram tylko kilka dodatków do podkreślenia stylizacji. Jak to już nie raz powtarzałam, że 'mniej znaczy więcej'.
 Jestem ciekawa co powiecie na sandałki w kolorze fuksji? 

 










bluzka: h&m / spodnie: mango / buty: deezee / zegarek: aldo / biżuteria: katherine


P.S. Nie wybrałam jeszcze osoby, która wygra sesje zdjęciową.
Na pewno w tym tygodniu się tym zajmę, więc co się odwlecze to nie uciece.
Jeszcze chwile poczekajcie dziewczyny. :)

8 komentarzy:

  1. Serdecznie polecam nowy sklep internetowy, dużo fajnych, kobiecych ciuchów, miła obsługa i często robią darmowe wysyłki :) https://www.facebook.com/krakowiankasklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Retusz strasznie rzuca się w oczy, zdjęcia są bardzo sztuczne. Jesteś piękną dziewczyną, więc czy nie lepiej zmniejszyć ilość Photoshop'a?

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest Twój naturalny kolor włosów? Boski jest <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje i połączenia, ale strasznie zraża oglądającego to jak wyedytowane są wszystkie zdjęcia. Może by tak postawić na odrobinę naturalności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam tylko cienie pod oczami, wiec duzo retuszu tu nie ma!

      Usuń
  5. Zbyt mocne wygładzanie skóry, widać na pierwszy rzut oka. Trochę znam się na Photoshopie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam tylko i wyłącznie cienie pod oczami :P

      Usuń