sobota, 12 kwietnia 2014

spring

Witajcie! Trochę mnie nie było na blogu. Wynika to z tego, że ostro się za siebie wzięłam i zaczęłam ćwiczyć przy każdej wolnej chwili. Pierwszy miesiąc za mną! Teraz gdy wpadłam już w ten 'rytm' ciągłych ćwiczeń, postaram się nie zaniedbywać bloga.
Od jakiegoś czasu próbowałam ćwiczyć z Chodakowską, jednak ciągłe powtórzenia mnie strasznie nudziły. Postanowiłam zapisać się za siłownie i dodatkowo zaczęłam chodzić na Zumbe. Gdy tak urozmaicam ćwiczenia, aż chce się mi je cały czas wykonywać. Zrzuciłam jak na razie 2,5 cm w talii i 2 cm w biodrach a będzie jeszcze lepiej! Plus zdrowe posiłki dają naprawdę super efekty. Lato już niedługo!

Uwielbiam buty na płaskiej podeszwie. Chociaż najczęściej kupuje szpilki, teraz zrobiłam wyjątek. Dawno już nie miałam tak wygodnej pary trampek. Stwierdzam, że jednak można w nich wyglądać elegancko i kobieco.














bluzka: pull and bear / legginsy: zara / buty: converse / zegarek: aldo / naszyjnik: katherine

2 komentarze:

  1. Prześliczne zdjęcia umieszczasz na blogu. Piękny design. <3

    Może wspólna obserwacja?
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. 
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful girl: )))������

    OdpowiedzUsuń