piątek, 1 sierpnia 2014

Gdynia

Dziś kolejna porcja zdjęć z Trójmiasta. Muszę przyznać, że zazwyczaj przyjeżdzałam do Gdańska lub Sopotu, lecz nigdy wcześniej nie zwiedzałam Gdyni. Przeważnie słyszałam opinie, że tam jest ponuro, brzydko i są same porty. Postanowiłam w końcu się tam wybrać i sama sie przekonać. Wycieczkę zaczeliśmy od ogromnego burgera w restauracji Śródmieście. Nie wyobrażam sobie zwiedzać z pustym żołądkiem! Następnie przyszedł czas na port i próba wejścia do oceanarium. Niestety na wstępie zrezygnowaliśmy z drugiej opcji, gdyż kolejka do wejścia nie miała końca. Wycieczkę w porcie przerwała nam burza, wiec czym prędzej wróciliśmy do Sopotu. 
Jestem ciekawa czy majcie swoje ulubione knajpy w Trójmieście? 













bluzka: new yorker / spodnie: stradivarius / sandały i zegarek: aldo 

1 komentarz: