środa, 20 sierpnia 2014

matched

Witajcie! Zdjęcia, które dziś umieściłam na blogu,  miały ukazać się dopiero jutro. Jednak nie mogłam się powstrzymać! Mam na sobie cudowną sukienkę od I love fashion. Muszę przyznać, że bardzo dobrze się w niej czułam! Połączyłam ją z sandałkami w odcieniu nude, które dopiero co dostałam wczoraj od kuriera. Całość prezentuje się elegancko i kobieco a o taki efekt zawsze mi chodzi. 
Jestem ciekawa Waszych opinii. :)


















sukienka: I love fashion / buty: stylowe buty / zegarek: aldo / bransoletka: fleq / naszyjnik: iloko



Zapraszam na moj instagram!

www.instagram.com/klauuuddusia



8 komentarzy:

  1. Świetny zestaw ;)

    Zapraszam do mnie !;)

    Nowy Post!

    www.niemaamiphone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja ! jaka jesteś piękna *.*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, super figura,świetny kolor szminki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka, przepiękna Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo lepiej wyglądasz bez Photoshopa, przed chwilą oglądałam zdjęcia na Insta. Robisz sobie krzywdę przesadną korektą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi anonimie.
      Jeśli chodzi Ci o retusz, to moja twarz go nie potrzebuje. Bawie sie często kolorami, bo jestem fotografem amatorem i jara mnie to. Zdjęcia na insta niczym sie nie różnią, poza jakością oczywiście ;)

      Pozdrawiam

      Usuń