piątek, 5 września 2014

Nails

Witajcie! Dzisiejszy post nie będzie przedstawiał naszych stylizacji. Poświęcimy ten czas by pokazać Wam ciekawie wykonane wzory paznokci . Każda z nas chciałaby mieć ,ładne , zadbane paznokcie, dlatego też często nie zwracamy aż tak uwagi na koszty takich zabiegów. Przyznam , że czasami korzystam z usług salonów kosmetycznych ale stawiam na naruralne piękno paznokcia, ponieważ tipsy , żel itp. uszkadzaja płytkę pazkociową. Dzieki przyżądom kosmetycznym można zdziałać cuda na dłoni (różne kształty , kolory , wzorki). Wszytsko zalezy od naszej fantazji , wyobraźni i gustu.Jakiś czas temu w mojej głowie narodził się pomysł by zapisać się na kurs stylizacji paznokci , byłoby to moje zajęcie dodatkowe , którym mogłabym zajmować się w wolnej chwili.Oto kilka pomysłów na wykonanie mianicure , ktore najbardziej przypadły mi do gustu:

                                                           French nails:




 Jak już wspominałam na wstępie można fantazjować , tu mamy przykład odmiennego frencha :)


Lakier hybrydowy:









Żel :






Są to moje propozycje pieknych paznokci , może któraś z  Was zainspiruje się :)



3 komentarze:

  1. Ile bym dała za długie pazurki, niestety w pracy nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to gdzie ty pracujesz skoro nie możesz mieć długich pazurków :)

      Usuń
  2. Te z panterką mi się bardzo podobają <3

    OdpowiedzUsuń