środa, 24 września 2014

tulle

Witam Was nowym postem. Jak dotąd nie miałam jeszcze spódnicy z tiulu i to był duży błąd! Podziwiałam je zawsze na innych stronach i myslalam, że do mnie nie pasuje. 
Decydując sie na nia od razu stworzylam w głowie pomysł na stylizacje. W pewnym sensie na tej sesji czułam się jak ksiezniczka! Te cudowna spódniczkę można już zamawiać (link do sklepu na dole). 



















bluzka: h&m / spódnica: I love fashion / buty: asos / naszyjnik: katherine / zegarek: aldo 

5 komentarzy:

  1. Idealnie pasująca do Ciebie stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, stylizacja również bardzo udana.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedną krótką, którą znalazłam w sh, ale chciałabym dokładnie taką jak Twoja. Wyglądasz bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz zjawiskowo :)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Do twarzy Ci w różu i fajna ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń