czwartek, 2 października 2014

FLORAL DESIGN

Witajcie! Mamy już czwartek, więc zostało mało czasu do weekendu! Zorientowałam się, że mam mnóstwo przygotowanych zestawów i zdjęć na bloga i nie wiem kiedy to wszystko Wam pokaże! Co do mojej stylizacji, bluzkę kupiłam za 9,90 zł w h&m - mam takie 2! Uważam, że trzeba się zaopatrzyć w więcej sztuk za tak atrakcyjną cenę. Spódniczka od Cocktail Shock jest jedyna w swoim rodzaju. Od teraz jest numerem jeden w mojej szafie. :)














bluzka: h&m / spódnica: cocktail shock / buty: zara / biżuteria: katherine

7 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja i super sesja. Zazdroszczę Ci też figury :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy wyprzedaż szafy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś będzie na pewno! Wczoraj miała być ale koleżanka mnie wyciagnela i nie moglam odmówić :P

      Usuń
    2. A to na tej stronie ?;)

      Usuń
  3. na Tobie wszystko swietnie lezy;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka :) pozazdrościć figury :)

    OdpowiedzUsuń