niedziela, 12 października 2014

Pale pink

Hello! Dziś zaczęłam dzień od zdrowego śniadania, zdjęć i zumby. Postanowiłam znów aktywnie spędzać czas. Przez wakacje na szczęście dużo mi się nie przytyło, ale najlepiej się czułam gdy treningi były obecne w moim planie dnia. 

Moja stylizacja jest dosyć przesłodzona, wiem, że większość nie znosi różowego koloru. Ja przez wiekszosc czasu przy mojej urodzie czułam się w nim jak lalka barbie. Jednak gdy zobaczyłam kurtkę i buty w odcieniu bladego różu to od razu pomyslalam, ze to musi być moje!  Parka jest ciepla, idealna na zimne jesienne wieczory. Jeśli chodzi o bluze to jestem nia totalnie zafacynowana!! Muszę przyznać, że rzeczy ze strony i love fashion sa unikatowe i bardzo fajne jakościowo! 



















bluza i kurtka: i love fashion / buty: deeezee / spodnie: mango 

11 komentarzy:

  1. na jakiej zasadzie działa zamawianie ubrań z tej strony i love fashion?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni na razie sie dopiero rozkręcaja wiec chwilowo na zamowienie sie troche czeka. Ale to sie niedługo zmieni ;)

      Usuń
    2. Czyli jeśli chciałabym zamówić taką kurtkę, to piszę maila do nich? Ile się czeka? ;)
      A tak wgl to kurtka jest cudowna! <3 i buty też wspaniałe :)

      Usuń
    3. Najlepiej napisać na facebooku. Czeka się do ok 30 dni ale ja przeważnie dostaje paczki już ok 2 tygodni. Nie ma co sie bać, bo wszystko przyjdzie na 100% :)

      Usuń
  2. nie wiem w sumie co mi się bardziej podoba. Kurtka i buty wymiataja, a bluza bardzo oryginalna. Wyglądasz świetnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tych spodniach. :) Jesteś mega fotogeniczna! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie!
    rewelacyjny kolor na ustach!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wygodne te buty ? ciepłe ? nadaja sie na zime waszym zdaniem ?

    + cudownie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam ich ocieplanych i nie nadają sie na zime :(

      Dziękuję!

      Usuń
  6. Nie powiem, że nie, ale ta parka i buty jak najbardziej mnie urzekły. Włosy i makijaż-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń