poniedziałek, 17 listopada 2014

feminine dress

Witajcie! Ostatnio mam tyle rzeczy na głowie, że ciężko mi się z tym wszystkim ogarnąć. Jednak w ostatniej chwili udało mi się dodać posta. Wiem, że stylizacja raczej nie nadaje sie na obecną pogodę, ale na wieczorne wyjścia juz owszem. Sukienka, która mam na sobie jest zdecydowanie moim numerem jeden! Jest bardzo kobieca. Kiedyś w internecie trafiłam na nia, ale już nie było mojego rozmiaru. 
Szukałam jej bez skutku. Na szczęście teraz udało mi się ją upolować. Tylko, która okazja będzie wystarczająco dobra żeby ją założyć? :)











sukienka: i love fashion / buty: asos / toerbka: h&m / bransoletka: iloko

6 komentarzy:

  1. wyglądasz zjawiskowo! oczu nie można oderwac!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna figura :D
    Wyglądasz obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham czerwone sukienki, Twoja jest mega seksowna!

    OdpowiedzUsuń