środa, 26 listopada 2014

What now ?

Witajcie :) W dzisiejszym poście nie pokażemy żadnej stylizacji . Niedługo wybieram się na zabieg  keratynowy. Mam bardzo zniszczone włosy dlatego zdecydowałam się na ten zabieg. Efekty przedstawie później :)) a czy Wy korzystałyście już z takich zabiegów ? Co możecie powiedzieć na ich temat ?

Poruszę drugi wątek związany z włosami. Niedługo sylwester , należę do osób które lubią mieć wszystko upięte na ostatni guzik dlatego już zaczynam szukać w internecie różnych inspiracji. Sukienke już mam (stylizacja niebawem) akcesoria też ale brak pomysłu na fryzurę... :(
Natknełam się na kilka ciekawych propzycji , co o nich myślicie , może jesteście w staniemi doradzić?
By the way czy też macie już jakieś plany jesli tak to podzilcie się nimi z nami :))






2 komentarze:

  1. Zabieg keratynowy to cuuudo! Sama z niego korzystam od jakiś 2 lat. Włosy mega, miękkie, proste, odżywione, zero puszenia się co u mnie było kłopotem. Zabieg robię sama w domu, pierwszy zrobiłam u fryzjera, ale jak się okazało to nie jest takie trudne i na pewno taniej wychodzi, a efekt identyczny. Naprawdę polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę odezwij się do mnie w prywatnej wiadomości . Mam kilka pytań .
      paulina_n94-94@o2.pl

      Usuń