poniedziałek, 1 grudnia 2014

Fur

Witam Was :) Jakiś czas nie pojawiałam się na blogu , ponieważ miałam bardzo dużo pracy. Powoli wszystko wraca juz do normy dlatego opiecuje nadrobić zaległości ! W niedziele popłudnie razem z Klaudią postanowiłysmy zrobic kilka zdjęć , strasznie zmarzłyśmy . Czego to nie robi się by Was nie zawieść :) Opowiem teraz troszkę o mojej stylizacji . Juz jakiś czas temu szukałam kamizelki futerka , niestety ceny blokowały mnie przed zakupem . Ostatnio natknęłam się na ciekawą promocję i od tamtej pory jestem szczęśliwą posiadaczką kamizelki. Pod spód założyłam białą koszulę z ciekawym złotym zdobieniem oraz marmurkowe legginsy . Do tak eleganckiej stylizacji nie mogło zabraknąc moich ulubionych szpilek :))










Kamizelka : Bershka
Koszula : Światowe marki
Legginsy :Światowe marki
Szpilki ; Allegro

4 komentarze:

  1. Ładna stylizacja. Mam taką kamizelkę bardzo ją lubię ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń