poniedziałek, 29 grudnia 2014

Strawberry coctail

Witajcie :)  Sylwester już coraz bliżej , macie już swoje wymarzone kreacje ? Ja tak  i mam zamiar przedstawić Wam ją w dzisiejszym poście. Moje poszukiwania zaczęły się już dawno temu...długo szukałam fasonu sukienki który by spełnił w 100% moje oczekiwania. Przeglądając strony internetowe natrafiłam na ciekawy sklep internetowy : cocktailshock.pl . Sukienki , koszule, bluzeczki - wszystko  szyte  na miarę ale skupmy się teraz wyłącznie na sukienkach . Zawsze lubiłam rozkloszowane sukienki , wiem , że idealnie pasują do mojej figury. Największa uwagę zwróciła czerwona , neoprenowa sukienka. Zastanawiałam się czy taki materiał rzeczywiście nadaje się na sylwestrowy bal . Podjęłam się ryzyka i przyznam , że po krótkim oczekiwaniu na sukienkę wcale się nie zawiodłam . Neopren to sztywny materiał , mam pewność, że moja sukienka będzie cały czas ładnie uniesiona :)  Sukienka nie ma żadnych dodatków ( tak właśnie lubię , skromny łańcuszek moim zdaniem wystarczy ) . Z wielką przyjemnością mam okazję przedstawić Wam zdjęcia sukienki na mnie :)

Ps: To nie koniec sylwestrowych propozycji na naszym blogu :))













Sukienka : CoctailShock
Buty : Allegro


3 komentarze: